LUCKA 24 !!!

 
 
God JUUL ! På er alla! Kan med handen på hjärtat säga att här har jag ingen julfeelis :D 23 c° varmt och grått och det är först imorgon julen firas här i USA, så idag har jag bara suttit och skypat med min familj som firat hemma i Finland. (THANK GOD FOR SKYPE!). Jag började nog sakna allihopa lite mera när jag såg hur mysigt de alla hade det. 
 
 
Det här är ju officiellt min sista Kalender lucka! Så nu efter detta kan jag fritt fram börja blogga om allt annat i livet också, inte bara bara träning, så det är ju kul :D IMORGON då det firas här så kommer jag bjuda på lite bilder så ni får se hur Julen firades i Amerika landet, båda sidorna av Mikes familj kommer hit i år (mammans släkt & pappans) så det blir ca 25 - 30 pers samlade här ikväll. Vilket är skoj!
 
Julen till ära så for jag ut på en 3 1/2 km lenkki och sedan körde jag en liten Christmas - WOD
 
Woden såg ut såhär:
 
 
 
 
God Jul hälsningar från oss till ER! hoppas ni hade en underbart fin Jul! :) <3
 
Kram/Annapearl
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: 6-steg, Fitness, Glädje, Hälsa, Hälsosamt, Italienskt, Mat, NyBlogg, Näring, PearlsHealth, Soppor, Tjej, WOD
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar