En annorlunda DATE

 
Igår kväll ville jag och Mike göra någonting. Ni vet, VAD-SOM-HELST. Men utbudet är ganska begränsat här i Österbotten, och min hjärna snurrade på högvarv för att komma på vad vi skulle sysselsätta oss med. Alla mysiga cafeen var stängda, vi ville inte ut och äta.. Då slog det mig! 
 
Vi for och spelade BADMINTON till tenniscentret här i stan. Jag måst säga att det är länge sen vi haft sådär mycket skratt inom en timme! Vi värmde upp lite försiktigt, men efter en stund tog vi fram våra bästa tävlingssidor, och oj vad det var kul! Haha. Måste nolot erkänna att Mike vann mig.. Men det var jämt! 
 
Far på tumis för 18€/h eller ta med två andra happy people och spela 2 vs. 2.
 
Det gäller att vara lite kreativ med dejtarna när man bor i en stad som inte kanske har de största utbudet. 😀
 
 
 
 
Mike briljerade med sin poser 😁
 
 
 
 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar