Morgon rutiner: A&O

 
 
Det viktigaste för mig, även om jag vill det eller inte .. är morgonrutiner. Hela min dag hänger på vad jag gör först på morgonen. Får jag en produktiv start, tidigt, så vet jag att jag kommer få mycket mera gjort. Och inte bara det, men min kropp kommer att fungera så mycket bätte, and my mind och HUMÖRET.
 
Om du tänker på hur en vanlig dag ser ut. Det är alltid saker du måst få gjort & saker du vill hinna med, människor som behöver dig här och där, planer som ändras, och oväntade saker som ploppar upp. Därför är det så viktigt för mig att få in MINA måsten, det jag vet att jag måste göra för MIG SJÄLV, tidigt på morgonen. Det är en kick- start för dagen. Och jag vet att hur en dagen spelas ut, om det är något roligt jag vill gå och göra senare på kvällen, så har jag fått börja dagen på mitt sätt. Väldigt väldigt viktigt detdär med morgon rutiner. Något jag insett sedan jag träffade M.
 
 
Min morgon rutin här i USA ser ut såhär: 
 
- Dricker 1 liter vatten under min första halv timme jag är vaken
- Dricker min bulletproof coffee långsamt
- Far ut på lenkki med Mike (backigt område upp och ner)
- Kort eller långt styrkepass här hemma efteråt, sedan stretchar
- Smoothie med plantprotein + vitaminer
- Andas (fokusera på andningen en stund 5-10 min) eftersom vi oftast andas otroligt ytligt när vi inte tänker på det, och det är inte bra för någon. :)
 
 
 
Efter detta känner jag mig oftast väldigt redo för dagen.  Det här är min OPTIMALA morgon. Men SÅKLART så lämnas någon sak bort vissa dagar. Men om jag i stort sett får börja min dag med att vara aktiv och få i mig bra näring och fetter, och bara få fokusera på mig och min kropp en stund, så känns det bra. 
 
 
Vad har ni för morgon rutiner? alltid kul att höra andras sätt till att börja dagen! Och är jag den enda som har upptäckt fördelarna med Bulletproof coffee, eller kör ni med det hemma också ? :D
 
 
 
 
/Annapearl
 
Se mer av mitt vardagliga liv i USA på snapchat
snapchat: aannahult
 
Mera bilder på instagram: aannapearl & pearlshealth :)
En kommentar publicerat i Pearls Life
Taggar: Glädje, Hälsa, morgon, måbra, rutiner, träning
#1 - - Kangkang:

Önskar jag var lika effektiv och också hade ordentliga morgonrutiner! Min är basically gomoron, abrakadabra platt :D kram<3

Svar: hahha du e så söt! kram på dig kang! <3 :)
Anna Pärlan Hult

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar