LUCKA 12

 
Hej alla fina läsare ! :)
 
 
Idag gjorde jag hela mitt tränings pass utomhus för vädret var helt UNDERBART! 20 grader och sol, men kändes som 25 för luften är så fuktig här. En finländare som jag kunde ju ligga i bikini dagar som denna men Mike stoppar mig snällt.. för mitt eget bästa säger han, grannarna skulle inte tycka jag är riktigt klokt om jag skulle ligga och sola 12 December.... Men shorts det hade jag!
 
Började dagen som vanligt med en 2-3 km jogging runda. Sedan tog jag yoga mattan utomhus och Resistance banden (som jag gör squats med, obsobsobs! imorgon visar jag på vilket sätt jag tränar med dem!). Och så körde jag följande:
  • 10 squats med banden
  • 30 aqua man 
  • 10 squats 
  • 30 sek reverse plank
  • 10 squats
  • 30 nedre rygg lyft (ligg på mage med pannan i marken och lyft benen upp från marken)
  • 10 squats
  • 30 övre rygg lyft (benen i marken, övre ruggen jobbar upp och ner kontrollerat)
  • 10 squats
  • 30 superman ( armarna och benen lyfts från marken på samma gång)
  • 10 squats
 
DONE!
 
Sedan spelade jag och Mike fotboll, sådär som man gjorde när man var 10 år och hade all tid i världen att springa runt, skratta och svettas tills man var så hungrig och trött så man gick in och samlade krafter igen.
 
Nu ska vi unna oss någon god restaurang mat nere i Dc. Hoppas ni har en fin helg där hemma! <3 
 
 
/AnnaPearl
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: 6-steg, Fitness, Glädje, Hälsa, Hälsosamt, Mat, Tjej, WOD, abs, backattack, beautiful, finlandssvenskabloggare, flicka, kärlek, love, squat, sun, träna, träning, usa, washingtondc, workout
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar