LUCKA 15 & 16

 
Hej och ursäkta mig! Missade den 15:onde luckan här igår. Jag och M har mest suttit i bilen de senaste 2 dagarna och sprungit massa ärenden hit och dit .. känns nästan som att igår och idag har gått ihop lite, så det får bli ett blogg inlägg 2 IN ONE helt enkelt ;)
 
 
Går dagens och Dagens aktivitet har båda innehållit FOTBOLL. En sport som ligger mig så nära hjärtat fast jag inte spelar aktivt längre.. pga. knä problem just nu faktiskt, skulle inte vilja spela på hög nivå längre men tycker så mycket om att bara "lira" så det skulle vara otroligt kul att göra just DET, lira. Men knäna har sagt emot senaste 2 åren. 
 
Mike tränar 2 tjej lag i fotboll här i DC just nu, och jag vågade faktiskt dra på mig fotbolls skorna för första gången på 2 år och spela med dem idag och igår. SÅ ROLIGT! och så roligt att det känns helt okej att springa och röra sig på fotbolls planen.. Men det är nog långt ifrån at jag vågar gå fullt in i nå situationer. tyvärr.
 
Men träningen igår var 2 km löpning och fotboll & idag så spelade jag bara fotboll som dagens aktivitet. - superkul.
 
Här kommer lite bilder från dagens träning - Coach Mike
 
 
 
 
 
/AnnaPearl
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: 6-steg, Fitness, Glädje, Hälsa, Hälsosamt, Italienskt, Tjej, fotboll, health, kärlek, soccer, sport, usa, washingtondc, workout, älska, älskafotboll
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar