LUCKA 17

 
 
Röve brännare... sku jag kalla denna dags träning. Körde ingen bestämd tid eller bestämt antal varv utan jag körde 4 olika övningar tills jag helt enkelt inte orkade längre. Det blev ett tränings pass på 1,5 h. 
 
Värmde upp med 15 min spinning och körde sedan:
 
30 Pullups
10 squats med 22 kg
15 glute-ham machine
10 squats med resistance banden
 
Detta körde jag i totalt 1,5 h. Tog lite små pauser och skakade loss & andades lite imellan och så körde jag på nytt.
 
Träningspass som detta funkar bra såna dagar som tränings feelisen är på topp... Om jag inte skulle haft nån tränings motivation idag så skulle jag säkert bara ha gjort ett varv och så skulle jag varit färdig. 
 
Bilder från övningarna ser ni här:
 
Squats med 22kg
 
 
Glute-Ham machine, röve brännareeee nr1. du går ner så långt du kan och upp så långt du kan helt enkelt.. och det är din rumpa och dina baklår muskler som jobbar med att få upp dig.
 
och till sist ... djupa Squats med resistance banden... burn baby burn. bränner frmlår musklerna på ett sätt jag inte visste fanns :D
 
 
Happy training day!
 
/AnnaPearl
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: 6-steg, Fitness, Glädje, Hälsa, Hälsosamt, NyBlogg, PearlsHealth, Tjej, WOD, crossfit, girl, glutes, health, pullups, rumpa, rumpövningar, train, usa, workout
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar