LUCKA 21

 
The Yoga continues.. 
 
 
Idag vaknade jag och for ut på en 3 1/2 km jogging runda med min bästa workout buddy, Mike, (Pappa du är också min bästa workout buddy, men du är inte här at the moment) ;). Idag kändes benen Såååååå tunga... har inte sprungit ordentligt nu på ett tag och det visar sig verkligen.
 
Det var en sån mental battle i min hjärna hela löpnings rundan, jag ville sluta för mina ben kändes SÅ tunga och styva idag, jag tänkte säkert 8 ggr "jag kan sluta nu, jag kan gå istället" (bara för att jag var trött). Men det  är just i de situationerna, då man fortsätter fast ens kropp sku vila sluta, som det känns som bäst efteråt. Men det var verkligen en av dedär tyngre dagarna att springa.. 
 
Nu kanske ni tänker att 3 1/2 km int är nån distans alls... men haha för mig är det LÅNGT, jag är ingen löpare :D
 
 
 
Sedan gjorde jag 30 min Yoga inomhus. Mike gjorde det också, men vi körde våra egna pass, lyssnade på våra egna kroppar. Och jag var så djupt inne i mitt pass så jag märkte inte ens när Mike hade lämnat rummet. haha. Kändes väldigt bra i kroppen än en gång... Har en smärta i nedre ryggen som jag hoppas ska börja släppa snart. Har ingen naprapath (pappa) på denna sidan jordklotet så jag måste försöka vara min egen doktor.. lättare sagt än gjort.
 
Nu ska vi gå till stan och avsluta det sista julshoppandet! ... Konstigt nog så har jag alla julklappar färdig köpta.. förutom Mikes.. wups! Men julen firas ju en dag senare här så jag har lite extra tid på mig ;)
 
Njut av Juletiden allihopa! Den är över så snabbt, det är nu vi ska ta tid att bara VARA... släpp stressen och pressen, och bara njuta av att tiden stannar för en stund. 
 
Lite poser från dagens Yoga (video, därav suddiga bilder) :)
 
Och i slutet när man ligger och slappnar av och tänker på frukost.. så kommer från ovan världens godaste smoothie från världens bästa kille ... ;) ( true story)
 
 
 
Kram / AnnaPärlan
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: Fitness, Glädje, Hälsa, Hälsosamt, PearlsHealth, WOD, adventskalender, annapearlshealth, christmas, girl, happy, health, nike, nutrition, nyttigt, smoothies, train, träning, träningskalender, workout, yoga
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar