LUCKA 22

22 December, say whaaat?? Är det bara jag som inte har julfeelis... alls. Vet int om det är för att ingen snö är på marken, eller för att de har lovat 23 grader på julafton här eller... för att det bara inte känns som jul? I dont know.
 
Men min träning fortsätter, 2 dagar kvar nu och så har jag hållit mitt ord och min utmaning. Att göra något AKTIVT varje dag i December framtill Jul. Kanske fortsätter det utöver jul, who knows!
 
Idag körde jag en liten Wod som såg ut såhär:
 
Bränner något så äckligt i armarna när man är färdig med detta pass.... Äckligt skönt.
 
Föressten har ni smakat dessa någon gång? Eller kanske har ni smakat finlands version av dem - BearBars, eller Englads version Rawbar. Denna bar på bilden innehåller endast cashew nötter och dadlar ,(Cashiew Cookie) Så goda! och nyttiga, pure energy! BearBars finns i Finland i olika smaker och kostar mellan 1,40€-1,80€ . Söker ni efter hälsosamt snack, där har ni de ;)
 
 
 
 
 
/AnnaPearl
 
 
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: 6-steg, Fitness, Glädje, Hälsa, Hälsosamt, Mat, WOD, beauty, crossfit, fitspo, girl, healthy, larabar, rawfood, workout
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar