LUCKA 4

4:de December, häälithäälit! Ingen snö här, men vi försöker ha lite jul feelis i alla fall.. 
 
 
 
Denna morgon börjades på samma sätt som gårdagens, med en 2-3 km jogging runda med Mike. Det är en så bra Kick-start på dagen! ( speciellt när det är soligt ). Så jag föredrar att börja dagen med att gå ut och röra på mig, bara jag kommer mig så långt som upp ur sängen och UT så känns det lätt att börja springa eller gå, och så skönt när man väl kommer igång.
 
Sedan körde jag lite Magmuskel intervaller. Nu kommer alla övningar på engelska för jag är så otroligt dålig på de svenska namnen av alla övningar, men om något är oklart - fråga! eller googla ;) 
 
Dessa magmuskel övningar är väldigt effektiva när man kör 50 sekunder jobb , och 10 sekunder vila. Man känner verkligen att musklerna bräääännner, och jobbar. Denna Intervall serie är 10 olika övningar, på bilden nedan så ser ni övningarna jag gjorde idag.
 
 
 
Ha en skön helg folk! / AnnaPearl
 
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: Fitness, Glädje, Hälsa, Hälsosamt, Mat, NyBlogg, PearlsHealth, Superfood, Tjej, beauty, feelgood, julkalender, kärlek, nike, träningskalender
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar