Min JULKALENDER !

 
 
Well, Jag hade en bra start med träningen nu i slutet av november- början på december, så jag har beslutit mig för att utmana mig själv att träna varendaste dag fram till jul (24 dedember).
 
 
Nu tänker ni, va? Träna varje dag, hon måste ju för sjutton ha någon vilo dag?!
 
Med Träna så menar jag inte "Go hard or Go home" träning varje dag i 24 dagar. Utan det kan vara allt från Ett hårt Crossfit pass, En skön jogging tur, Avslappnande Powerwalk, Ett dans pass, Magövnings pass, Fara å skrinna, Yoga & Stretcha.. the list goes on. Summa sumarum, anything that makes me sweat and feel good, för det är ju det träning handlar om. Det får dig att MÅ BRA!
 
För er som vill följa med mina tränings pass under december månad så kommer ni hitta beskrivningar till passen under kategorin "Träning" här på bloggen.
 
 
I know I am a bit late, men NU startar jag min JULKALENDER! Någon som antar utmaningen med mig? Kommentera and let me know, så peppar vi varandra genom December! 
 
Who´s with me ? Nu kör vi!  ;)
 
 
/AnnaPearl
 
 
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: Fitness, Glädje, Hälsa, Hälsosamt, NyBlogg, PearlsHealth, Tjej, blogg, finland, finlandssvenskabloggare, goals, jul, julkalender, nike, pearlsträning, träningskalender, usa, workhard
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar