Vill du ha Gelnaglar ?

Hejsan alla fina!
Kanske som några av er vet så är jag kosmetolog studerande (avslutar snart mitt andra år). Tycker om att öva mycket på saker vi lär oss i skolan och bli så bra jag kan på det jag lär mig. Därför gör jag också Gel naglar och frans + bryn färgningar (+plockningar) utanför skolan. 
 
Så om intresset finns så kan jag komma hem till dig, eller så får du komma och besöka mig. Om du vill ha en tjej kväll och bjuda in dina vänner på en lyx kväll så finns också möjligheten att jag kommer hem till er en kväll. Kontakta mig om det finns intresse för att bli uppiffad! :)
 
Gellack = Super glansigt och hållbart lack med en mer "Geligare" look. Håller 2-3 veckor. 
Frans & Bryn färg = Färg på egna fransar och bryn som håller upp till 6 veckor. 
 
  • Varför gelnaglar? : Om du te.x tycker det är tråkigt att lacka om dina naglar varannan dag för att det alltid börjar fara upp i kanterna så snabbt --> Med gellack så händer detta inte. Eftersom ytan är så hård och nagellacket härdas i LED/UV lampa mellan varje lager.
 
  • Ska du på resa, fest, eller fester :  och du vill att naglarna ska hållas snygga och fräsha länge, då är gellack perfekt. Eftersom de ser likadanna ut dag 1 som dag 14 (förutom att de är lite utväxta vid nagelbanden)
 
  • Vill du annars vara fin till vardags och känna dig extra snygg: Då passar gelnaglar! eftersom från stunden då du är färdig med gellackningen, så är de TORRA, ja torra. Du behöver inte gå runt och vifta med fingrarna tills de torkar eller vara rädd att de smetas ut om du tar i något. Nej - you are good to go!
 
  • Varför frans och brynfärgning? : Vem vill inte ha så mörka fransar som möjligt? Här färgar vi dina fransar i den nyans du vill ha. Om det är så svarta som möjligt så kan det räcka med att böja fransarna lite på morgonen och så känns det som att du är redo att gå ut genom dörren ( skippa mascaran ).
 
  • Fransfärgning är också perfekt om du skall på resa, eftersom du vaknar med mörka fransar, och behöver inte hålla på att kleta dit mascara när du skall till beachen.
 
  • Jag har fransfärgning till vardags eftersom jag känner mig "fixad" redan från morgonen, skön känsla, brukar räcka med att böja dem lite och sedan ut genom dörren :) super skönt!!
 
  • Bryn: Ofta målar vi våra bryn till vardags och försöker förstärka deras form eller färg. Med brynfärgning så kan vi laga dina bryn till önskad färg, all day- everyday. Det gör verkligen massor åt ansikts formen när man får lite färg på brynen, det ramar in ögonen och lyfter hela ansiktet. Ofta tror folk att de inte har någo bryn, men faktum kan vara att brynen bara är så ljusa på kanterna eller ljusa hela vägen, och med lite färg så Vips!- Har du bryn! Och här också finns det massor med olika nyanser att jobba mellan, så du får den färgen du önskar ha på dina bryn.
 
  • KONTAKTA MIG PÅ FB eller i kommentarerna om intresse finns :) (fb: Anna Hult)
 
Här under ser ni lite naglar jag gjort under årets gång. ( Allt från Brudnaglar, student, fest, eller vardagsfin)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Före och --> Efter  Frans färgning håller upp till 6 veckor (likaså bryn)
 
 
/ Kram AnnaPearl
0 kommentarer publicerat i Pearls Life, SkönhetsTips;
Taggar: Glädje, Hälsa, PearlsHealth, Tjej, beauty, becauseyouareworthit, finland, fransar, gellack, kärlek, love, mode, naglar, skönhet, vacker
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar