Sommar & Blåbär

 
 
Sommaren kanske har börjat nu! Det ser ut som att vädret tänker stanna, så långt som väderprognosen kan visa 10 dagar framåt. För min del så spenderar jag största delen av sommarlovet på golfbanan där jag jobbar. Det är mycket jobb, men ett väldigt roligt ett. Roligt att dag ut och dag in få träffa glada (och mindre glada :D ) golfare.
 
Annars har jag inga speciella planer för denna sommar, jag njuter åpåå där i mellan jobb och sömn att få ha Mike här i år. Och drömmer om att kanske fara på en sista minuten resa ännu i sommar (någonstans VARMT).
 
Vill dela med mig av en super god drink som är perfekt mellanmål på jobbet. 
 
Blåbärs-Havre dryck: 
 
  • Ett stort glas Havre mjölk
  • 1/2-1 banan
  • 1 dl frysta blåbär
 
Mixa i en smoothie maskin eller med mixer stav. Done! PS. Vill du ha den mera matig och mer energi så kan du tillsätta valfritt protein pulver.
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Mat
Taggar: Hälsa, Mat, PearlsHealth, blåbär, finland, healthy, shake, sommar
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar