Hur är det för mig att ha Mike i Finland?

 
 
En fråga som jag får alot!
 
Svar: Att ha Mike i Finland är förstås helt underbart. Det är nästan så att jag börjat ta det förgivet redan, att han är här med mig. För bara 2 månader sedan så var vi på varsin sida av Atlanten, och vi visste inte när vi skulle se varandra igen. Men vips! så fixade sig, och han skrev på för KPV och nu är han här med mig enda tills Oktober.
 
Det är fint att ha min bästavän att komma hem till varje dag. En lyx att få komma hem till en KRAM, fysisk kontakt! och inte bara en skype bild på skärmen. Att inte komma hem från skolan och behöva vänta på att han ska stiga upp på sin sida av världen ( eftersom de är 7h efter i washington dc). Att kunna planera dagarna tillsammans, och äta frukost tillsammans. Att ha honom här med min familj och med min systers barn nu när lille E växer upp. Att få se honom spela fotboll igen. Att kunna gå på event med sin pojkvän. Att kunna sitta och prata face to face i timmar, och äta nattmat tillsammans. Att kunna TRÄNA tillsammans, och spela shack tillsammans. Att höra hans skratt LIVE och kunna röra vid honom. Det är fint att ha Mike i Finland.
 
Och det ska bli spännande att se vad detta år har att ge, och vad som händer sedan. Livet är ett äventyr med denna kille!
 
 
 
En kommentar publicerat i Pearls Life
Taggar: Glädje, PearlsHealth, distansförhållande, hemmarestaurang, kärlek, mike
#1 - - Anonym:

så fin och bra blogg du har! ☺ undrar hur ni har träffats, hurdan love story ni har? 😊

Svar: Tusen tack 😊🌼 den storyn ska jag berätta i ett blogginlägg! Stay tuned 👍😊
Anna Pärlan Hult

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar