Kick-start träning

 
Kick start träning lördag morgonen till ära. Vaknade upp kl 9 och Mike för på gym, men jag körde mitt pass hemma. 
 
Lätt jogging utomhus för att värma upp lite ( värma upp utomhus...hmmm. Men u get te point :D)
Sedan for jag in i värmen och körde lite tabata. 
 
*8 x 20sek handstand hold (Handstående mot vägg) med 10sek paus i mellan.
 
*4x20 sek hollow hold & 4x20sek arch back hold
 
*50 squats
 
*lite mage & stabilitet med gymppa bollen
 
*och smala pushups tills jag inte orkade längre.
 
 
 
Ibland är det bara skönt att ta fram en matta och köra sitt pass hemma, det känns så mycket enklare ibland och vem har sagt att man inte kan få ett svettigt och tungt pass hemma? för det kan man!
 
 
Lite lördags omelett på det och nu till Vasa på golf lektion med familjen, hoppas på att få nån ordning på svingen så jag skulle kunna njuta av att spela i sommar :D  senare blir det att fara och hejja på Jaro!
 
 
 
 
 
 
 
2 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: Fitness, Hälsa, Hälsosamt, Näring, PearlsHealth, Tjej, annapearlshealth, crossfit, health, nike, träning
#1 - - Veronica Wallgren:

Härlig start på dagen :)

Svar: Jaa visst! :)
Anna Pärlan Hult

#2 - - JUNITJEJ:

Bra jobbat!

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar