Myndig i hela världen! #Birthdaygirl

 
 
Igår fyllde jag finally 21 år :D ! Jag säger "finally" för att det har kännsta så dumt att när jag är i USA med Mike så får jag int gå ut, till barer, dansklubbar, standup komiker shower, inget sånt där det serveras alkohol sent på kvällen, eftersom i USA är åldern man måste vara 21 år. Så min 18, 19, och 20 års ålder i Finland har inte spelat någon roll där.
 
Men nuu! Typist är det ju att jag förmodligen inte reser till USA nu förrän jag är 22 :D haha, men vem vet, men så ser det ut nu.
 
Födelsedagen spenderades med de bästa, familjen. Hade släkten över på kvällen och det var jätte mysigt att få träffa allihopa. En riktig mys-pys födelsedag blev det :) 
 
ursäktar för dålig kvalite på bilder, tagna med min telefon :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Pearls Life
Taggar: 21, Fitness, Glädje, Hälsa, birthday, födelsedag, gott, happy, kvinnodagen, kärlek, party
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar