Spännande saker på G ..

 
 
Idag steg jag och Mike upp kl 6:20 för att bege oss av till kokkola. Igår så ringde min fina vän Sofia och frågade om vi ville ställa upp som modeller för henne när hon skulle göra en intervju med YLE. Jag var ju förstås direkt med på iden, och med lita blinkande med ögonen så fick jag med Mike också :D. 
 
 
Vädret var helt perfekt i mårsse, och vi befann oss vid Villa Elva vid vattnet. 
 
Jag måste verkligen ge credit åt Soffi, helt otroligt duktig är hon på det hon gör. Sån trygghet och självsäkerhet när hon jobbar. Och hon får till och med 2 amatörer att känna sig som modeller för en stund.
 
Söker ni efter en duktig fotograf till vilket tillfälle som helst så rekommenderar jag verkligen Sofia Ylimäki, ni hittar henne på hennes hemsida. 
 
Ska bli roligt och se bilderna, och ikväll visas intervjun kl: 18:22 på  1 på pohjanmaan uutiset. Eller så kan man kolla in klippet på nätet på YLE arena (sök ord: YLE uutiset Pohjanmaa).
 
Bilder kommer upp sedan så stay tuned! Är så taggad, det lilla jag såg av bilderna så sågfina jätte fina ut. 
 
 
 
/Annapearl
0 kommentarer publicerat i Pearls Life
Taggar: Glädje, Hälsa, beautiful, couple, fotografering, kärlek, photoshoot
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar