YAY eller NEJ?

 
 
 
 
 
Har länge velat skaffa ett par hängsel jeans, för jag tycker de bara ser så "balla" ut (ursäkta, hittade inte ett bättre beskrivande ord) :D. Men varje gång jag hittat ett par så har jag tänkt "Ska jag köpa dem? Njäää... Inte använder jag säkert dem i slutändan heller", och så har de lämnat oköpta.
 
Hängselbyxor är ju en såndär grej som jag känner att "you have to be able to pull it off". Och då menar jag inte direkt översatt till svenskan "du måste kunna dra av dig byxorna"... UTAN de är lite sådär som en hatt, du måst ÄGA stilen och det är och kanske känns lite annorlunda i början.
 
Nu hittade jag återigen ett par snygga hängselbyxor, men denna gång fick de följa med mig hem. Ni får ju se i vår/sommar då om ni ser mig gå runt i dem eller om de har lämnat och fegat i skåpet. Haha. 
 
Vad tycker ni, yay eller nej för hängselbyxor??
 
 
 
 
 
 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar