ÄR DETTA ENS MÖJLIGT?

 
 
 
Har ni hört om någon som heter Tai Lopez? Han är en self-made, entreprenör, motivational speaker.. med lite för mycket pengar bosatt i Hollywod, LA. Han är väldigt duktig på att dra folk till sina media sidor. Han finns på Instagram, FB, youtube, Snapchat, Twitter och han har ett team som sköter jobbet åt honom så han är väldigt aktiv överallt. 
 
Jag har följt han på instagram och snapchat nu ett tag för han ger ut så mycket bra inside information inom business, livet, massa random stuff som e bra å veta ( Speciellt på snapchat). Och för typ 3 veckor sedan så lade han upp en instagram video på en tjej som gjorde dansen "DAB". Kanske någon av er vet vad man gör när man "dabbar" (om inte så hittar du på youtube "Dab"). Under videon stod det, " can you dab better than Naz?" (the girl in the video). Om man gillade videon och postade en video när man själv gjorde dansen "Dab" och taggade #Tailopez , så var man med i tävlingen om att vinna en ipad. 
 
Eller egentligen så va det 3 priser. Första priset var en GO pro hero silver, 2:a pris en Ipad, 3dje pris en Kindle.
Jag tänkte " varför inte vara med?" så jag lade upp en video och följde instruktionerna, och guess what! en vecka senare lade han upp vinnarna på sin snapchat, och JAG vann en IPAD! say whaaaaaat?! Händer sånt hänt ?! haha tydligen. Nu sitter jag gladeligen med min nya leksak i handen, är såååå glad! (kan man vara nå annat) :D
 
Nu kan jag kanske till och med börja laga upp lite videona här på recept och annat smått och gott! stay tuned! 
 
 
 
 
 
UPPMUNTRAR HÄRMED ALLA ATT VARA MED I LOTTERIER OCH GIVEAWAYS NÄR NI SER DOM. Sanningen är att DU har lika stor chans som ALLA andra ! 
 
Pusshej!
En kommentar publicerat i Pearls Life
Taggar: apple, crazy, giveaway, happy, ipad2mini, tailopez
#1 - - M:

Kan du int posta din DAB här? Sku va kul att sii!

Svar: Jaa jag kan nog göra det om jag lyckas bli så teknisk att jag får upp videona på min blogg :D!
Anna Pärlan Hult

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar