BLOGGEVENT - BILDBOMB

 
I lördags var jag på Blogg event hos ELSA MÖBEL. Blogg eventets värdar var fina syster Sara Rasmus och Carola Ekman. Möttes av färglada balonger på utsidan och ett minst lika glatt gäng på insidan som var redo att börja måla och testa på alla de härliga Vintage färgerna.
 
Själv målade jag om en "brev hållare" (som ni får se före & efter bild på i ett annat inlägg). Folk hade tagit med sig allt från gamla pallar, hyllor, ljushållare till rustika krukor som skulle få piffas upp lite med härliga pastell färger eller annat fint!
 
Det var en salig blandning av fina bloggare och instagrammare och hela eventet var så trevligt och hade en så mysig stämning. Vi bjöds på mat, kaffe och tårta (kaffe för mig) ;) Och lyxiga goodiebags fick vi sedan med oss hem!
 
Bildbomb kommer hääääär:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så mysigt

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar