HELT NYTT

 
Nu är sommaren nääääästan här, vädret har varit helt underbaaaaart idag och igår! Hoppas verkligen värmen håller i sig!
 
 
 
Till sommaren är det alltid som om min inspiration till nya recept får en BOOST! vet inte om det är solen, dofterna eller behovet av att komma på ett hälsosamt nytt glass recept som driver mig. But whatever it is, it's goood!
Nu har jag äntligen fått fixat en helt ny instagram sida åt mig för BARA hälso recept. ONLY. Bara mat, smarriga desserts, smoothies och annat gott läggs up på denna sida. Och som vanligt är recepten Socker, gluten, och mjölk - FRIA.
 
Vill ni ha mer konkret INSPIRATION  och tillgång till snabba recept så är det bara att följa mig där på instagram under namnet : Pearlshealth.
 
 
Och vet ni jag har fått så mycket inspis nu, så jag tror tillochmed att jag kommer att ha lite gröna fingrar i sommar..... och börja gro något här hemma. Tycker det skulle vara SÅÅÅ häftigt att kunna gå ut på verandan och plocka lite sallad, rucola, körsbärstomater  på morgonen. Vilken känsla... jah ska inte lova för mycket, but if that happens så kommer jag uppdatera er om min första skörd :D haha.
 
Njut av vädret people! ("solen skiner, kanske bara idag....")
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar